Posts

Showing posts from December, 2012

2013, I'm Waiting For You

Image
السلام عليكم and hai readers !
Gagaga, cuti sekolah dah nak habis :'( Hahaha. "Okeng la cuti sekolah nak habis. Tak de la kau bosan kat rumah" Jadi, kita bertukar ke > Yea ! Sekolah dah nak buka ! I'm happy maaa ;D Seriously, during this holiday, Opie rasa bosan ! Hahaha, sampai merayu dekat mak Opie nak pi jalan jalan. Haiyaaaa -,-' Tak sabarnya nak tunggu sekolah buka. Kembali sebagai pengawas ;) Opie is so excited. Haha, excited ke hape nya, buku tak tulis nama lagi, tak balut lagi. Baju, tak jahit lencana ngan nametag lagi. Haiyaaa ! "Apa mau jadi sama lu, Opie ?" Hehehe. Mengikut prinsip Opie. Kita kena, lepak laaa. Ngeeeee =3 Opie nak beli alat tulis sikit laa. Banyak yang hilang tahun 2012 ni. Pembaris hilang. Haish ! Pembaris plastik je, tu pun nak curi. Haha. Eh eh, Opie dapat kasut tali baru. Opie ada 2 kasut ! Satu kasut sarung, tapi kasut sarung tak beli baru. Satu lagi kasut tali yang baru tu ;) Haha :D

Opie harap semuanya akan jadi lebi…